EFFECTIVE SALE SESSION 2ND EDITION 2017

Odpowiedzieliśmy na pytania:

Jak łączyć dostępne kanały komunikacji i maksymalnie je zautomatyzować?

Dlaczego tylko idealnie sprecyzowany komunikat ma siłę przebicia?

Jak skutecznie komunikować się w mediach społecznościowych?

Dlaczego video jest przyszłością Internetu?

Co prezentowaliśmy

9.00 - 9.45

Jak zbudować strategię omnichannel
i generować kosmiczne zyski?
  • skuteczna integracja wszystkich kanałów komunikacji
  • korzyści płynące z komunikacji wszechkanałowej
  • sposoby dotarcia do klienta z przekazem marketingowym

Dariusz Piekarski, Prezes SARE SA

9:45 - 11:15

Warsztaty - Omnichannel w praktyce z wykorzystaniem narzędzia SAREhub

Rafał Owczorz, Account Manager SARE SA

11.15 - 11.30

Przerwa na hipergalaktyczną kawę i kosmiczne ciastko

11.30 - 13.30

Warsztaty - Tylko właściwy komunikat do precyzyjnej grupy docelowej ma szansę przynieść efekt w kampaniach e-mailingowych do baz zewnętrznych.

Roman Grygierek, Managing Director w INIS sp. z o.o. / Jacek Konsek - Szef sieci mailingowej w INIS sp. z o.o.

13.30 - 14.00

Przerwa na nieziemski obiad

14.00 - 14.30

E-Retail. Nowe możliwości i wyzwania w handlu elektronicznym.
  • Przewagi e-handlu nad handlem klasycznym (offline)
  • Programmatic – targetowane sprowadzanie ruchu
  • Narzędzia do prowadzenia zdalnego zarządzania kategorią (dedykowana obecność, syndykacja treści, audyty cenowe)

Łukasz Nalaskowski, Manager ds. Strategii i Business Intelligence w Mr Target

14.30 - 16.00

Warsztaty - Videomarketing a media społecznościowe - powinny chodzić w parze?
  • Wideo w strategii marketingowej – dlaczego warto inwestować w wideo?
  • Nie tylko YouTube: ekosystem mediów społecznościowych.
  • Czy wideo musi być drogie? Pomysły i narzędzia do wykorzystania przez przedsiębiorców.

Dawid Mikoś, Social Media Manager w Mr Target

16.00

Podsumowanie

Gdzie byliśmy?

  • KATOWICE, 23 Maja

    Business Link Katowice, ul. Chorzowska 6

  • POZNAŃ, 25 Maja

    Business Link Poznań, ul. Baraniaka 88E

  • WROCŁAW, 30 Maja

    Business Link Wrocław, ul. Rzeźnicza 28-31

  • WARSZAWA, 8 Czerwca

    ul. Humańska 8 Sp. z o.o.

Nasi prelegenci

Dariusz Piekarski

Dariusz Piekarski

Prezes SARE SA. Skuteczny menadżer, z doświadczeniem w całościowym zarządzaniu organizacją. Niezwykle efektywny w kreowaniu oraz realizacji strategicznej i operacyjnej polityki firmy. Z wykształcenia ekonomista i inżynier. Absolwent Politechniki Częstochowskiej, Wielkopolskiej Szkoły Biznesu oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Ekspert w dziedzinie marketingu internetowego. Od 2011 roku związany z firmą SARE SA na stanowisku Dyrektora Zarządzającego, gdzie od 2013 pełni również funkcję Członka Zarządu Grupy Kapitałowej. Prywatnie entuzjasta górskich wypraw, zdobywał szczyty m.in. na Kaukazie i w Alpach.

Roman Grygierek

Roman Grygierek

Prezes Zarządu, INIS sp. z o.o. W Emailingowej Sieci Reklamowej nadzoruje rozwój technologiczny oraz współpracuje bezpośrednio z kluczowymi klientami INIS doradzając im w zakresie kompleksowej obsługi kampanii reklamowych nastawionych na efekt. Autor licznych publikacji biznesowych i branżowych. Szkoli klientów i agencje. Prelegent podczas ogólnopolskich konferencji szeroko pojętej branży marketingowej.

Jacek Konsek

Jacek Konsek

Szef sieci mailingowej w INIS. Pierwsze kroki w e-mail marketingu stawiał w SARE. W INIS od 2011 roku. Odpowiedzialny za realizowanie efektywnościowych kampanii mailingowych oraz współpracę z domami mediowymi. Ekspert w dziedzinie reklamy i marketingu internetowego. Publikował m.in. w Marketingu w Praktyce, Marketer+, Interaktywnie.com, Marketingu przy Kawie. Z zamiłowania i pasji dziennikarz sportowy i fan koszykówki, szczególnie ligi NBA.

Rafał Owczorz

Rafał Owczorz

Account Manager w SARE SA. Ekspert ds. wdrożeń rozwiązań marketing automation w grupie kapitałowej SARE. Odpowiada za analitykę działań klientów w zakresie automatyzacji procesów marketingowo-sprzedażowych. Aktywnie uczestniczy w eventach branżowych. Prywatnie pasjonat piłki nożnej.

Łukasz Nalaskowski

Łukasz Nalaskowski

Manager ds. Strategii oraz Business Intelligence. W Mr Target od października 2017. Odpowiada za przygotowanie strategii marketingowo-sprzedażowych dla kluczowych klientów. Zajmuje się także rozwojem nowych produktów i usług z obszaru video online marketing, e-Retail i handlu elektronicznego oraz programmatic. Wcześniej kierował sprzedażą w kanale e-commerce. Pracował w branży telekomunikacyjnej oraz turystycznej. Specjalizuje się w kompleksowym zarządzaniu kanałem e-commerce: sprowadzaniu ruchu ze źródeł płatnych i organicznych, optymalizacji serwisów celem zwiększenia konwersji, zarządzaniu komunikacją do baz własnych oraz działaniami marketing automation oraz e-CRM. W ostatnim miejscu pracy udało mu się zwiększyć sprzedaż w kanale internetowym o 50% (rok do roku). Ma również kilkuletnie doświadczenie w badaniach rynku oraz badaniach użyteczności (UX), po stronie agencji oraz w branży telekomunikacyjnej. Pracował 3 lata w centrali Orange, gdzie odpowiadał za koordynację badań z obszaru UX, customer experience oraz product development w całej Europie. Na co dzień cieszy się z rodzinnego życia. Dwa razy do roku odwiedza góry, latem z rowerem, zimną z nartami.

Dawid Mikoś

Dawid Mikoś

Jako Social Media Manager w Mr Target zajmuje się komunikacją marek w mediach społecznościowych. Z wykształcenie anglista. Marketingiem on-line zajmuje się od ponad 12 lat: zdobył doświadczenie zawodowe w Wirtualnej Polsce i Agorze (Gazeta.pl); opracowywał strategię komunikacji w mediach społecznościowych dla m.st. Warszawy. Jest autorem bloga podróżniczego: masaperlowa.pl.

Co sądzą inni?

Judyta Grzyb, teamLeaders
Bardzo merytoryczne spotkanie, ciekawe prezentacje i mocni prelegenci. Było warto!
Monika Sobczyk, ROHLIG SUUS Logistics SA
Praktyczna wiedza przekazana w przystępny sposób. Sporo dowiedziałam się o możliwościach pracy na bazach zewnętrznych.
Natalia Figas, KREDYTY-Chwilówki sp. z o.o.
Udział w ESS2016 był bardzo dobrym wyborem. Wiedza w pigułce, szczególnie z zakresu legalnego prowadzenia działań e-marketingowych.

Za nami już trzy edycje interaktywnych warsztatów ESS. Zobacz o czym mówiliśmy:

Warsztaty Effective Sale Session 2017 były okazją aby zaczerpnąć wiedzy na najwyższym poziomie prosto od ekspertów w swojej dziedzinie. W trakcie jednego dnia prezentowaliśmy jak zaplanować strategię komunikacji, jak wprowadzić w swojej firmie skuteczne rozwiązania do e-mail marketingu a także marketing automation. Pokazaliśmy również jak łączyć wideo i media społecznościowe nawet wtedy, kiedy nie ma się na to wielkiego budżetu.
Dwa tygodnie podróży po Polsce z kolejną edycją warsztatów z zakresu efektywnej sprzedaży, godziny rozmów – to wszystko pozwoliło nam dowiedzieć się więcej nie tylko o Waszych oczekiwaniach i potrzebach. Zobacz video.
W trakcie warsztatów odwiedziliśmy 8 miast w Polsce, przeprowadziliśmy ponad 50 godzin warsztatów i przejechaliśmy ponad 7 tysięcy kilometrów. Poruszaliśmy tematy związane z m.in. performance marketingiem i aspektami prawnymi związanymi ze sprzedażą kanałami elektronicznymi w kontekście zgód przewidzianych prawem.

O czym chciałbyś usłyszeć na kolejnym ESSie i gdzie chciałbyś nas zobaczyć?

Zostaw nam swoje dane a my się z Tobą skontaktujemy i pomożemy podjąć decyzję.

Organizatorzy

Partnerzy

Patroni